Kako pravilno nastavimo akcijo v Magentu?

Akcijske in posebne ponudbe so v spletnih trgovinah konstantno prisotne, vendar jih je, kronološko gledano, zagotovo največ v decembru. Poglejmo si, kakšne možnosti nam ponuja Magento v svoji izvirni funkcionalnosti, brez dodatnih modulov.

Promocije v Magentu

Do promocij lahko dostopamo preko menija v administraciji, in sicer »Promocije« nam odprejo 2 podmenijski postavki:

  • Pravila cen v katalogu
  • Pravila cen v košarici
    Magento promocije

    Magento promocije

Tretja možnost je pa urejanje akcije direktno na produktu, v zavihku »cene«.

Kakšne so pa razlike?

 

Pravila cen v katalogu

Predstavljajmo si scenarij, da želimo v spletni trgovini dodati poseben popust na kategorijo »Digitalni fotoaparati«. Akcija traja 2 tedna, in za vse artikle velja, da se jim zniža cena za 15 odstotkov.

Odpremo »Pravila cen v katalogu« in potem kliknemo »Dodaj novo pravilo«.

Odpre sem nam obrazec, kjer moramo določiti:

  • Naziv akcije
  • Če imamo več trgovin ali pogledov trgovin na isti instanci Magenta, lahko določimo, za katere instance to velja (recimo za slovensko velja, za hrvaško jezikovno različico pa ne)
  • Skupine uporabnikov, na katere se nanaša akcija (lahko nastavite, da je akcija veljavna samo za registrirane uporabnike, in na ta način spodbudite uporabnika k registraciji)
  • Datum veljavnosti akcije

Na drugem zavihku moramo določat pogoje, ob katerih bo naša akcija veljavna.

Magento promocije - pogoji

Magento promocije – pogoji

Imamo veliko opcij, najbolj pogosto se pa uporablja samo pogoj, da kategorija ustreza željeni.

Na tretjem zavihku »Dejanja« še nastavimo višino popusta, kliknemo »Shrani in aktiviraj«, in je akcija aktivna! Imamo tudi opcije nastavit popust v fiksnem znesku (recimo 10 EUR).

Nastavitev odstotkov popusta

Nastavitev odstotkov popusta

Pravila cen v košarici

Če imate potrebo po pripravi bolj naprednih akcij, potem pridejo v poštev pravila cen v košarici. Tukaj je možnosti precej precej več, hkrati pa imamo tudi možnost uporabe lastnih atributov.

Razlika z pravili kataloških cen je, da tukaj popust ni viden, dokler ne pride uporabnik do blagajne v spletni trgovini.

Poglejmo tri scenarije, kako lahko preprosto uporabimo pravila cen v košarici.

Brezplačna poštnina pri nakupu nad 40 EUR

V večini, če ne skoraj vsaki spletni trgovini, pripada kupcu nad določenim zneskom naročila, brezplačna poštnina. Poglejmo, kako se to zelo enostavno nastavi.

Kliknemo »Promocije«->«Pravila cen v košarici«. Desno na vrhu potem kliknemo gumb »Dodaj novo pravilo«. Odpre se nam obrazec za vnos podatkov. Nastavimo status, datum, za katere skupine kupcev in za katere poglede trgovine to velja. Potem kliknemo desno zavihek »Pogoji«, in nastavimo pravila, kot kaže spodnja slika:

Nastavitev zneska nakupa za brezplačno poštnino

Nastavitev zneska nakupa za brezplačno poštnino

Ok, imamo nastavljene pogoje. Sedaj moramo nastaviti še »Dejanja«, torej kaj se zgodi, ko je zadoščeno našemu pogoju (da je znesek nakupa višji ali enak 40 EUR).

Kliknemo zavihek »Dejanja«, in samo v spustnem meniju »Brezplačna dostava« izberemo »For shipment with matching items«, oziroma če imate slovenski prevod »Za pošiljko z ujemajočimi izdelki«.

Nastavitev brezplačne poštnine v Magentu

Nastavitev brezplačne poštnine v Magentu

Zgoraj desno kliknemo še gumb »Shrani«, in naša akcija je nastavljena!

10% popust pri naročilu nad 100 EUR

Drugi primer je precej podoben. Prvi zavihek »Informacija pravil« lahko vsebuje iste nastavitve kot zgornja akcija. Pri drugem zavihku »Pogoji« pa je razlika samo v tem, da številko namesto 40, vpišemo 100.

Nastavitev popusta

Nastavitev popusta

V tretjem zavihku »Dejanja« pa moramo za 10% popust v spustnem meniju »Uporabi« izbrati vrednost »Odstotek popusta na ceno«, kot kaže spodnja slika, in nato v polje nižje »Znesek popusta«, vpisati vrednost 10. Kliknemo »Shrani«, in akcija je že aktivna!

 

5 EUR popusta s kuponom

Naslednji, pogosto uporabljen primer je fiksen popust, za katerega je potrebno vpisati kodo kupona v košarici. Tukaj imamo 2 možnosti:

  • Uporabi se neka splošna koda kupona, ki je ista za več uporabnikov
  • Uporabi se pre-generirana koda, kjer vsak uporabnik načeloma uporabi samo eno
Uporaba kupona v Magentu

Uporaba kupona v Magentu

Na zavihku »Informacije o pravilu« je začetna nastavitev v spustnem meniju »Kupon«: Ni kupona. To moramo spremeniti v »Specifičen kupon«. Potem imamo tukaj opciji a in b. Če želimo imeti samo en kupon za vse, potem kodo kupona kar vpišemo v polje. Primer: vpišemo POPUST5.

Če želimo pa unikatne kode, potem obkljukamo »Uporabi samodejno generiranje«. Kuponi se nam bodo zgenerirali šele v drugem koraku.

Spodaj imamo nato še dve polji. Polje »Uporab na kupon« določa, kolikokrat je lahko en in isti kupon uporabljen. Če pustimo prazno ali vpišemo 0, potem je to neomejeno. Polje »Uporaba na kupca« pa pomeni, kolikokrat lahko en in isti kupec izrabi kupon. Če pustimo prazno ali vpišemo 0, je to neomejeno.

Izpolnimo še potrebne podatke v zavihkih »Pogoji« ter »Akcije«, in nato kliknemo gumb »Shrani in nadaljuj z urejanjem«, zgoraj desno. Pojavi se nam nov zavihek »Upravljaj s kodami kuponov«, kot prikazuje slika.

Generiranje kuponov v Magentu

Generiranje kuponov v Magentu

Tukaj imamo možnost dinamične generacije kuponov s precej nastavitvami, kjer lahko izbiramo:

  • Količino kuponov, ki jo želimo zgenerirati
  • Dolžino kode kupona
  • Format kode, se pravi ali naj vsebuje samo številke, samo črke, ali oboje v enem
  • Predpona kode, kar pomeni začetni znaki kupona
  • Pripona kode, kar pomeni končne znake kupona
  • Pomišljaj vsakih N znakov, kar nam avtomatsko doda pomišljaje, če želimo

Kliknemo gumb »Generiraj«, in sistem nam generira željene kode kuponov, kot prikazuje spodnja slika.

Primer kuponov

Primer kuponov

Enostavno, kajne? Sedaj lahko te kupone preprosto skopiramo ali jih izvozimo v CSV ali Excel format in jih pošljemo svojim potencialnim kupcem.

Imate vprašanje ali želite pomoč pri pripravi akcije v vaši spletni trgovini? Pokličite 0590 53 902, pošljite email na info@ms3.si ali nas kontaktirajte preko obrazca: www.ms3.si/kontakt

phone

Tel.: 0590 53 901
E-mail: info@ms3.si
Ukmarjeva 2, 1000 Ljubljana

Kako vam lahko pomagamo?