Postopek izdelave spletne trgovine – prvi del

Postopek izdelave spletne trgovine - prvi del

Postopek izdelave spletne trgovine

»Dober dan, želimo izdelati spletno trgovino z določenimi funkcionalnostmi, ali nam lahko razložite, kako poteka proces izdelave?«
S takimi vprašanji se velikokrat srečujemo, skoraj pri vsakem projektu. Vsak projekt je sicer specifičen in zgodba zase, ampak še vedno je potrebno slediti določenemu vrstnemu redu. Zaradi lažjega razumevanja samega postopka, bomo v treh člankih opisali, kako pride naročnik od ideje do končne izvedbe spletne trgovine.

Povpraševanje

Projekt se začne z oddajo povpraševanja. Naročniki so različni, nekateri imajo idejo že razdelano in točno vedo, kaj hočejo, drugi pa preprosto napišejo, da želijo imeti spletno trgovino s 100 izdelki. Opazili smo, da veliko naročnikov povezuje število izdelkov v spletni trgovini s ceno projekta. Cena projekta in število izdelkov načeloma nista povezana, ker se izdelke masovno uvozi v bazo. Število izdelkov je bolj kot s ceno samega projekta povezano s tem, da se zagotovi zanesljivo in hitro gostovanje.
Povpraševanje za spletno trgovino

Uvodni sestanek

Sestanek za spletno trgovino

Na uvodnem sestanku nam zaupate vaše želje in ideje, mi pa vas postavimo na trdna tla. Šala 🙂
Sestanek je pomemben, ker se lahko v živo veliko bolje in efektivnejše pogovorimo in predvsem pokažemo določene funkcionalnosti, module in primerljive strani.

Svetujemo vam, katere module je smiselno uporabiti za določeno dejavnost in prikažemo delovanje v praksi. Svetujemo vam tudi, katerih funkcionalnosti ni smiselno uporabljati, saj z njimi ne pridobite ničesar. Dolgoletne izkušnje z izdelavo in upravljanjem spletnih trgovin nam omogočajo, da vam lahko predamo res veliko uporabnih informacij.

 

Priprava ponudbe

Vsak projekt je pri nas unikaten in zato ne moremo imeti vnaprej pripravljenih cenikov. Niti dve spletni trgovini nista enaki, ker se projekti ne »štancajo«. Najbolj pomemben faktor, ki vpliva na ceno je obseg samega projekta. Samo število izdelkov v spletni trgovini pa nima vpliva na ceno. Natačno določimo, katere storitve so vključene v ponudbo, in jo z vami kot naročnikom tudi pregledamo in predebatiramo, v kolikor se pojavijo vprašanja.

Omogočamo tudi odplačilo spletne trgovine na obroke.

Priprava ponudbe za spletno trgovino

 

Načrtovanje

Načrtovanje spletne trgovine

Osnova za vsako dobro spletno trgovino, ki bo prodajno uspešna, je dober načrt. Ni vseeno, katere elemente in module se vključi v spletno trgovino, na kakšen način se jih prikaže in kako. Pri spletni trgovini s prehranskimi dodatki so pomembne določene informacije, ki so v spletni trgovini z rabljenimi avtodeli popolnoma nepomembne.

Dober načrt spletne trgovine je pomemben temelj, kot je načrt za hišo. Brez načrta nihče ne gradi. Po potrditvi načrta se tudi lažje izdela dizajn spletne trgovine, kar bo predstavljeno v naslednjem članku.

 

phone

Tel.: 0590 53 901
E-mail: info@ms3.si
Ukmarjeva 2, 1000 Ljubljana

Kako vam lahko pomagamo?