Zgradba učinkovite blagajne v spletni trgovini

Verjetno je vsak od vas že dodal izdelek v košarico, pa prišel do blagajne. In potem… enostavno zaprl vse skupaj in ne-dokončal nakupa. Če pogledamo statistike, je upad v košarici velik. Kar 70% vseh obiskovalcev, ki doda izdelek v košarico, ne dokonča nakupa.

Seveda je ta odstotek odvisen od velikega števila faktorjev, je pa neko povprečje, iz katerega lahko izhajamo. In vidimo, da je na tem področju treba veliko narediti in posvetiti posebno pozornost. Če pogledamo, da pri 1% konverziji prodamo za 15.000 EUR blaga na mesec, lahko pri povečanju konverzije na 1.5% enostavno izračunamo, da se proda kar za 7.500 EUR več, skupaj 22.500 EUR blaga mesečno. Kar precejšnja razlika, se strinjamo?

Opustitev košarice

Kar 65-70% od vseh tistih obiskovalcev, ki dodajo izdelke v košarico, nakupa ne dokončajo. Zelo visok odstotek. Poglejmo si nekej faktorjev, ki kupce odvrnejo od zaključka nakupa:

  • nepredvideni stroški dostave (28%),
  • zahteva po registraciji novega kupca (23%),
  • nepripravljenost na zaključek nakupa (16%),
  • varnostni pomisleki pred spletnim plačilom (13%),
  • slaba uporabniška izkušnja (12%),
  • skrito polje za vnovčevanje kupona (8%).

Kako bi torej lahko izboljšali uporabniško izkušnjo med samim nakupom?

Tu lahko moramo upoštevati 4 stvari:

  • Funkcionalnost
  • Uporabnost
  • Varnost
  • Dizajn

Gost in registriran uporabnik

Kupcu, ki ni reden obiskovalec naše spletne trgovine, moramo ponuditi nakup kot »gost«. Z vstopom v blagajno ima tako možnost nakupa kot gost in možnost prijave v svoj račun. Če bo z nakupom zadovoljen, ga lahko vsekakor kmalu pričakujemo kot registriranega uporabnika.

Prihranimo naši stranki čas

Med izpolnjevanjem podatkov (naslov, ime…), se velikokrat kaj spregleda, zato je zelo uporabna funkcija ta, ki stranko sproti obvešča o »zgrešenih«, praznih oknih, ki pred zaključkom nakupa morajo biti izpolnjeni. Zelo je moteče, če kliknemo gumb za oddajo naročila, stran pa se nam osveži in javi neustrezno izpolnjena okna.

Prihranite stranki čas in v svojo blagajno ne vnašajte nepotrebnih oken za izpolnitev podatkov. Če pošiljate zgolj znotraj Slovenije, tako vsekakor neb rabimo »obrazec za izračun DDV« in podobnih odvečnih oken.

 

Vizualna podoba naše blagajne

Osredotočite se tudi na dizajn. V košarici imejte ob izdelkih slike, da stranka v primeru večih stvari že po sliki vidi, na kaj se cena nanaša. Ob strani košarice naj bo vedno cena, strošek poštnine, morebitni popust, da lahko stranka sproti opaža vrednost nakupa. Koristno je tudi, če lahko stranka neposredno preko košarice uravnava količino določenega izdelka ali morebitno odstranitev le tega.

Načini plačila

Načini plačila so v spletni trgovini zelo pomembni. Nekateri prisegajo na kartice, zato ne smejo biti s tem prikrajšani. Ponudite čim več opcij plačila in dostave in sproti informirajte o ceni posamezne dostave.

Pokažimo, da smo stranki na voljo

Stranki ob zaključku nakupa vedno ponudite koristne informacije. Ko se naročilo odda, ji tako pošljite na mail potrdilo o oddanem naročilu. Poskrbite tudi za to, da bodo vaši kontaktni podatki na sami strani vedno vidni. Stranki se naj prikažejo ob zaključku nakupa, kjer običajno prikažemo zahvalo za nakup. Imejmo jo na tekočem in pokažimo, da smo vedno na voljo!

Ker smo velikokrat omenili »čas« kot zelo pomemben dejavnik pri nakupu, je tu ena izmed prednosti tako imenovana »Hitra košarica«, ki vašo blagajno iz večih korakov spremeni v enega in tako pospeši nakup v vaši spletni trgovini. Več o našem modulu hitre košarice lahko preberete:

https://www.ms3.si/novice/zakljucek-nakupa-v-enem-koraku-ang-one-step-check/

Če pa vaša spletna trgovina hitre košarice nima urejene, je zadnji čas, da nas pokličete na 0590 53 902, in vam le-to uredimo. Manjhna investicija, ki poveča prodajo.

phone

Tel.: 0590 53 901
E-mail: info@ms3.si
Ukmarjeva 2, 1000 Ljubljana

Kako vam lahko pomagamo?