Google Adwords in Facebook oglaševanje

Oglaševanje preko teh dveh najpopularnejših kanalov je za marsikoga nočna mora. Ste se že srečali z oglaševanjem, morda ste nastavili kampanje, oglase, sredstva se začnejo porabljati…….prodaje pa ni?

Za učinkovito oglaševanje na spletu je potrebnega veliko znanja in sprotnega spoznavanja novosti, ki jih prinašata Google in Facebook. Drugače se lahko oglaševanje izkaže za zelo neučinkovito.

Google Adwords oglaševanje

Kako deluje?

Adwords podpira več različnih tipov spletnega oglaševanja. Osredotočili se bomo na 2 tipa, ki sta najbolj pogosto uporabljena.

1.) Oglaševanje v iskalnem omrežju

Oglaševanje v iskalnem omrežju enostavno povedano pomeni prikaz oglasov nad zadetki iskanja v Googlu. Če iščemo po besedi “izdelava spletne trgovine”, bomo najprej dobili 4 plačane oglase različnih naročnikov, in šele potem pod tem dobimo tako imenovane organske zadetke iskanja.

To je nabolj tipičen način Google oglaševanja, pri katerem je potrebno biti pozoren na kar nekaj faktorjev:

a.) katere so res tiste ključne besede, pri katerih želimo, da se oglas prikaže?

b.) koliko je povprečno mesečno število iskanj za določeno besedo ali frazo? (tu si pomagamo z orodjem keyword planer znotraj Google Adwords)

c.) katere so tiste besede ali fraze, pri katerih NE ŽELIMO, da se oglas prikaže?

Pravilne nastavitve kampanj, oglasov, ključnih besed ter sprotno spremljanje in optimizacija je ključnega pomena za uspešen izplen oglaševalske akcije znotraj Google Adwords.

 

2.) Oglaševanje v prikaznem omrežju

Pri oglaševanju v prikaznem omrežju je kar nekaj možnosti nastavitev oglasov, najbolj pogosto uporabljeno pa je tako imenovano “ponovno trženje” (ang. remarketing). Ste si ogledovali specifično kosilnico v spletni trgovini, potem ste spletno trgovino zapustili in šli na nek novičarski portal, kjer se čudežno pojavlja vaša ogledana kosilnica? To je tipičen primer ponovnega trženja.

Ponovno trženje je vsekakor vrsta oglaševanja z dobrim izplenom, kajti tukaj se nagovarja spletne uporabnike, ki so na vaši spletni strani že bili in je bil iz njihove strani izražen že določen interes za vaše izdelke ali storitve.

 

Facebook oglaševanje

Kako deluje?

Facebook pozna več vrst oglasov, sam sistem prikazovanja oglasov pa deluje precej drugače kot Googlov. Ker Facebook ni iskalnik, ampak socialno omrežje, se oglasi prikazujejo po drugem ključu, kot na Googlu. Facebook sestavlja vir novic (ang. Newsfeed) na podlagi veliko faktorjev, vse pa s ciljem, da prikazane vsebine kar se le da ustrezajo tistemu, ki jih bere. Zaradi tega je oglaševanje na Facebooku postalo precej zapleteno, in kaj hitro se lahko zgodi, da boste ob nepravilni izrabi oglasa na Facebooku, samo vrgli “kup denarja skozi okno”.

Brez skrbi. V Ms3 sledimo vsem trikom in smo podkovani z vsemi najnovejšimi prijemi Facebook oglasov.

 

Kontaktirajte nas preko telefona 040 438 420, da skupaj najdemo optimalno obliko oglaševanja za vas!

phone

Tel.: 0590 53 901
E-mail: info@ms3.si
Ukmarjeva 2, 1000 Ljubljana

Kako vam lahko pomagamo?