Kaj obsega vzdrževanje spletne trgovine?

Spletna trgovina je še kako živ sistem, ki enostavno ne more biti “nekje objavljen in pozabljen”, vsaj če želimo, da se hkrati še izvršuje prodaja. Vzpostavitev spletne trgovine je le prvi korak, s katerim se pravo delo šele začne. Vzdrževanje spletne trgovine lahko združimo v tri področja:

 

Tehnično vzdrževanje spletne trgovine

Odprtokodna sistema, kot sta recimo Magento in WooCommerce, na katerih gradimo spletne trgovine tudi pri nas, sta odlična sistema. Vsak od njiju je primeren za določene uporabnike. Značilnost obeh je pa ta, da je potrebno skrbeti za posodobitve, za krpanje varnostnih lukenj in ranljivosti. Zaradi razširjene uporabe obeh sistemov sta tudi velikokrat tarča zlonamernih skript in ostalih iskanj ranljivosti v sistemu, čemur takoimenovi “custom sistemi” skorajda niso izpostavljeni.

Skupnosti, ki stojijo za sistemi, redno izdajajo posodobitve in nadgradnje sistemov, ki jih je nujno redno aplicirati v sistem. Le s tem si lahko zagotovimo brezskrbno, hitro in varno delovanje.

Posodobitve lahko razdelimo v par skupin, včasih pa določena nadgradnja pokriva več kot eno samo skupino:

  • Posodobitve, vezane na varnost sistema
  • Posodovitve, vezane na hitrost sistema
  • Posodobitve, ki prinašajo nove funkcionalnosti sistemu

 

Vsebinsko vzdrževanje spletne trgovine

Spletna trgovina mora ponujati aktualne izdelke, se prilagajati sezoni in nasploh delovati, kot da se 10 zaposlenih ukvarja samo z njo.

Vsebinsko vzdrževanje lahko razdelimo v dva sklopa:

  • Dodajanje novih izdelkov in kategorij
  • Dodajanje podpornih vsebin izdelkom (npr. Blog člankov, pasic, recenzij kupcev, itd)

Dodajanje vsebin je zelo pomembno iz vidika optimizacije spletne trgovine v iskalnikih, ker je vedno več on-site dejavnikov pomembnih pri uvrstitvi.

 

Razvoj novih funkcionalnosti v spletni trgovini

Splet in spletna prodaja se zelo hitro razvijata, zato je nujno, da je spletna trgovina v koraku s časom. Stalno se pojavljajo novi marketinški prijemi, ki jim je potrebno slediti, in ponavadi vključujejo tudi nadgrajevanje spletne trgovine.

Drugi segment nadgradenj v spletni prodaji so različne avtomatizacije, ki prihranijo veliko časa, katerega lahko lastnik nameni za marketing in ostale dejavnosti, ki pripororejo h povečanju prodaje na spletu.

Vaša spletna trgovina še nima tako dobrega skrbnika, kot smo to v podjetju Ms3? Potem ne čakajte niti dneva več, in se oglasite pri nas na sestanku, kjer bomo najprej skupaj pogledali stanje in vam predlagali izboljšave, ki vam bodo 100% pomagale pri spletni prodaji – to vam garantiramo!

phone

Tel.: 0590 53 901
E-mail: info@ms3.si
Ukmarjeva 2, 1000 Ljubljana

Kako vam lahko pomagamo?