Push notifications

Slovensko potisna obvestila/ sporočila, predstavljajo zelo učinkovito marketinško storitev za lažje in učinkovitejše doseganje vaših kupcev. Statistično gledano push notifications lahko dvignejo spletno prodajo tudi do 40%.

Gre za dokaj novo storitev, ki se uporablja predvsem za spletne strani z namenom obveščanja obiskovalcev o novostih, akcijah, popustih, nagradnih igrah, skratka obveščanje o čimerkoli z namenom privabljanja ljudi na vašo spletno stran.

Standardni ali interaktivni push notification-i

Razlikujemo med standardnimi in interaktivnimi push notification-i. Katerega izbrati pa je odvisno od ciljev, ki ga želite doseči.

Standardni push notification-i so obvestila, kjer se v pojavnem oknu, ki ga vidi uporabnik prikazuje samo vsebina s tekstom in običajno kakšno sliko. Ponavadi gre za informacijo, ki uporabnika poziva k neki akciji, to je lahko npr. obisk strani, nakup, ali pa samo obvestilo o nekem dogodku. Ko uporabnik klikne na pojavno okno, ga le to pripelje na vašo spletno stran, kjer o želeni informaciji izve še več.

Push notifications

Push notifications

O interaktivnih govorimo ko uporabniku omogočimo, da se odzove neposredno iz vmesnika, brez odpiranja aplikacije ali spletne strani. Na primer uporabnikom se lahko pošilja vprašanja o udeležbi dogodka, poleg tega pa se jim omogoči odgovor z da ali ne.

Takšna interakcija je zelo neposredna, saj uporabnikom ni potrebno odpirati aplikacije ali spletne strani za odzivanje.

Želim izvedeti več

Push notification – delovanje

Ko uporabnik vstopi na vašo spletno stran, kjer se mu pokaže pojavno okno z možnostjo izbire o potrditvi ali pa zavrnitvi prejemanja obvestil. Če se uporabnik strinja s prejemanjem vaših obvestil, potem takšnim uporabnikom kadar želite, v neomejenem številu pošiljate obvestila, ki jih on prejme, ne glede na to ali je na vaši strani ali ne. Ko so sporočila odposlana, se instantno prikažejo vsem uporabnikom hkrati.

Preden pošljemo obvestilo je potrebno imeti nek cilj, koga in kaj želimo doseči s tem obvestilom. Uporaba aplikacije vam pri tem omogoča, da lahko izbirate med različnimi skupinami uporabnikov. Lahko pošiljate le enemu segmentu uporabnikov, posameznemu uporabniku, ali pa vsem uporabnikom, ki se strinjajo s prejemanjem obvestil.

Pri prejemnikih takšnih obvestil torej pri vaših strankah, potisna obvestila vzbudijo še več pozornosti če so privlačno narejena. Priporočljivo jih je opremiti s slikami, da so novice, akcije, nagradne igre in popusti še bolj atraktivni.

Prednosti push notification-ov

  • brez stroškov (samo strošek imeplementacije)
  • brezplačno pošiljanje
  • neposreden kontakt, ki se ga težko prezre
  • instanten doseg

Uporaba v praksi

Pri izboru vsebine imate kot pošiljatelj proste roke, ponovno pa je potrebno vedeti kaj od uporabnika želimo. Je to samo obvestilo o neki informaciji, npr. o informaciji o prometu, ali pa od njega želimo npr. obisk spletne strani in morebiten nakup izdelka, ki ga z uporabo push notification-ov promoviramo.

Nekaj primerov, kjer bi tovrstna obvestila lahko uporabljalo vsako podjetje:

  • obveščanje o vremenu, novicah, športnih dogodkih,
  • kot turistična agencija, lahko svoje stranke obveščate o odhodih na dopust
  • obveščanje o informacijah v prometu
  • promoviranje izdelkov ali storitev za povečanje prodaje.
  • obveščanje o nagradnih igrah, popustih, akcijah.

Če želite tudi vi izboljšati uspeh vaše spletne strani z push notificationi, nas pokličite na 0590 53 902. Implementacija je hitra, enostavna in ugodna.

Želim izvedeti več

phone

Tel.: 0590 53 901
E-mail: info@ms3.si
Ukmarjeva 2, 1000 Ljubljana

Kako vam lahko pomagamo?