WordPress in optimizacija »on-site«

Poglejmo si nekaj WordPress izboljšav, ki pripomorejo h boljši uvrstitvi na Googlu. Vse izboljšave so »on-site« (na strani), kar pomeni, da lahko vse to samostojno uredimo, če le imamo potreben dostop do WordPress administracije.

Če v vašem WordPressu še nimate nameščenega Yoast SEO vtičnika, potem vam svetujemo, da to nemudoma naredite. Dostopen je tukaj: https://yoast.com/wordpress/plugins/seo/

V sklopu izdelave spletnih strani in mest, ki jih izdelujemo, ta vtičnik vedno namestimo in poskrbimo, da je spletno mesto kar se da optimizirano za čimvišji prikaz med zadetki iskanja.

Struktura povezav

WordPress podpira več načinov gradnje notranjih povezav na stran. Takoj po namestitvi WordPressa svetujemo izbrati spodnje:

Wordpress nastavitev povezav

WordPress nastavitev povezav

Kar pomeni, da vam iz samega naslova prispevka WordPress generira URL strani. Ta url lahko seveda tudi spremenite ali popravite.

Optimizacija naslovov strani

Naslov strani, kar je u bistvu vsebina znotraj <title> značke v HTML kodi, je en izmed najpomembnejših faktorjev v prikazu iskalnih zadetkov. Je naslov, ki je prikazan na vrhu brskalnika, ter hkrati tudi prva vrstica teksta, ki jo obiskovalci vidijo med prikazom iskalnih zadetkov, kateri sledi URL povezava ter meta opis.

Izgled v praksi:

Prikaz zadetka spletne strani na Googlu

Prikaz zadetka spletne strani na Googlu

Na vrhu je meta naslov, z zeleno barvo nižje je URL povezava do strani, spodnji tekst je pa meta opis, ki se prikaže na Googlu.

Zaradi opaznosti meta naslova, mora biti le-ta premišljeno izbran, tako zaradi samega Googla, kot tudi »človeških« obiskovalcev.

Optimizacija opisov

Potem, ko so primerno urejeni naslovi strani, se moramo usmeriti še na meta opise. Kot zgoraj omenjeno, je meta opis prikazan kot črn tekst v tretji in četrti vrstici na prikazu posameznega Google zadetka.

Najboljši meta opis je tisti, ki je napisan za vsako stran posebej in ni vnaprej avtomatsko zgeneriran. Nekateri vtičniki in CMS sistemi uporabljajo pre-generirane meta opise, ki pa velikokrat nimajo povezave z dejansko vsebino na strani ali članku, sploh če je prvih nekaj stavkov kot nek uvod v vsebino.

Wordpress oblikovanje meta naslova in opisa

WordPress oblikovanje meta naslova in opisa

Kot je prikazano na sliki zgoraj, uporabljajte meta opis, uporabite ciljno ključno besedo vsaj enkrat v opisu, ter jasen »klic k akciji« (ang. CTA).  Glede na to, da statičnih pozicij praktično ni več pri prikazu iskalnih zadetkov, nam klikanje na zadetek posledično prinese višjo uvrstitev.

Optimizacija slik

Pogosto spregledan je tudi del WordPressa, ki govori o upravljanju s slikami. Veliko lahko naredimo sami z pisanjem dobrih alternativnih tekstov pri slikah (ang. alt text) in poimenovanjem slik. Na ta način lahko dobimo obisk na stran še direktno iz iskanja slik. Poleg tega pa s tem omogočimo tudi slepim in slabovidnim da z bralnikom preverijo stran.

Alternativni tekst je preverjen tudi v analizi strani, ki jo naredi Yoast SEO vtičnik.

Vsebina na strani

Zadnji, in mogoče tudi najbolj pomemben faktor je vsebina na ciljni strani. Če je bilo še nekaj let nazaj možno imeti visoko uvrščeno spletno stran, za določeno ključno besedo, ki se ni kaj preveč navezovala vsebine na strani (vse se je dogajalo na zunanjih povezavah (t.i. »off-site« faktorji), danes temu ni več tako.

Svetujemo, da ciljno ključno besedo / frazo ponovite 3-4x v prvih 100 besedah vsebine, za podnaslove pa uporabljate H2 naslov, kjer v vsaj enem podnaslovu uporabite ključno besedo.

phone

Tel.: 0590 53 901
E-mail: info@ms3.si
Ukmarjeva 2, 1000 Ljubljana

Kako vam lahko pomagamo?