Napake, ki ubijajo konverzijo v spletni trgovini

Napake, ki ubijajo konverzijo v spletni trgovini

Če ste v poslu spletne prodaje, potem obstaja možnost, da ste spregledali določene vidike spletne trgovine, ki lahko pozitivno ali negativno vplivajo na prodajo. Opisujemo vam 6 razlogov, zakaj je lahko prodaja v vaši spletni trgovini slaba, ter nasvete, kako napake odpraviti.

  • Slabi opisi produktov

Veliko spletnih trgovcev podcenjuje res dobre opise izdelkov v spletni trgovini, misleč, da se vse lahko reši s sliko. V realnosti ni ravno tako. Kot primer vzemimo izdelčno stran na www.amazon.com, kjer so prišli do izsledkov, da obiskovalci posvečajo 18% svojega časa ogleda izdelka na sliki, kar 82% pa na opisu, mnenjih od izdelku, uporabniških izkušnjah, itd.

To še ne pomeni, da lahko slike izdelkov kar zanemarimo, to je daleč od resnice. Slike morajo biti kvalitetne, kajti slika je še vedno tisti element, ki pritegne pozornosti.

Kot dokaz, kaj imajo spletni obiskovalci radi, prikazujejo tudi statistike o obiskanosti različnih strani tipa »O nas« ali »Predstavitev podjetja«, še posebej tam, kjer je osebje nekega podjetja prikazano na slikah. S tem je namreč prikazan »človeški obraz« nekega podjetja. Iste posebnosti moramo imeti v mislih pri predstavitvi produktov.

Prav tako je potrebno ločiti tipe produktov. Nekateri potrebujejo zahtevne tehnične opise, veliko atributov in informacij. Spet drugim veliko pomenijo slike produkta v praktični uporabi, da se lažje predstavljajo izdelek v realnosti.

  • Kompliciran postopek nakupa

Ja, tudi o tem smo že pisali. Prvo, kar nas zmoti v spletni trgovini pri nakupu, je odsotnost hitrega nakupa oziroma nakupa brez registracije. To je enostavno ubijalec konverzije. Obvezna registracija, pa preverjanje email predala za potrditev, pa spet nakup….tega si ne smete privoščiti.

O hitri košarici smo že pisali tukaj: https://www.ms3.si/novice/zgradba-ucinkovite-blagajne-v-spletni-trgovini/

Če prodajate izdelke samo v Sloveniji, nikakor ni smiselno kupcem podajati izbiro države, regije, dveh polj za naslov in podobnih informacij, ki jih ecommerce sistemi omogočajo, pa se jih v Sloveniji ne rabi. Vsako dodatno polje, ki ga je nepotrebno izpolniti, slabša konverzijo.

Vedno se držimo načela, da pobiramo le tiste podatke kupca, ki so NUJNO potrebni za izvedbo naročila in dalje procesiranje.

V kolikor vaša košarica in blagajna nista optimizirani za dobro konverzijo, vam svetujemo, da nas čimprej kontaktirate.

  • Slabe, nekvalitetne slike

Najboljša pot, kako prodati fizično blago je ta, da ga damo nekomu v roko. Ker spletna trgovina nima te opcije, da bi lahko kupci pred nakupom določeno blago prijeli v roke, jim je treba take informacije prikazati malo drugače.

Izdelke skušajmo prikazati s kvalitetnimi slikami, pri katerih moramo paziti na samo ločljivost slike, ki ne sme biti premajhna, pa tudi celozaslonska ne, kajti doseže lahko nasproten učinek. Idealna opcija je prikazati izdelek z nekaj profesionalnimi slikami iz različnih kotov, zraven pa priporočamo prikaz izdelka v praksi.

Navigacija med slikami mora biti enostavna, priporočamo uporabo standardnih AJAX knjižnjic za prikaz galerije (kot je recimo Lightbox).

  • Spletna stran ne vzbuja zaupanja

Vaše podjetje je lahko še tako vredno zaupanja, ampak če vaša spletna stran ali trgovina tega ne izraža, jo bodo kupci enostavno preskočili.

K sreči obstaja več načinov, kako izboljšate sliko vaše blagovne znamke oziroma izdelkov, začenši z razumevanjem težav ciljne publike, tako da jih lahko vaš produkt težavo reši.  Zelo pomembna so mnenja obstoječih kupcev izdelkov, ki jih lahko objavite na vaši spletni trgovini, Facebooku in ostalih kanalih. Če se že od daleč vidi, da mnenja niso pristna, potem boste zelo hitro dosegli izjemen negativni učinek.

  • Prvi vtis je pomemben

Obiskali smo veliko spletnih strani, ki že na prvi pogled ne vlivajo zaupanja, ali pa, kar je še slabše, kričijo po prevarah. Spletni kupci so že toliko izobraženi in izkušeni, da od takih strani hitro zbežijo.

Prav zato je prvi vtis zelo pomemben, slaba uporabniška izkušnja namreč vodi k hitri zapustitvi spletne strani. Poskrbite za profesionalen izgled, od dizajna, izkušnje na mobilnih napravah do same košarice in blagajne. Uporabniki ne bodo predali podatkov o kreditni kartici, če spletna trgovina ne izgleda zaupanja vredna.

  • Uporabniška izkušnja na mobilnih napravah

Tudi v letu 2016 se še vedno najdejo podjetja, ki se ne zavedajo pomembnosti uporabniške izkušnje na mobilnih napravah. Določene spletne strani že dosegajo več kot 50% obiska in nakupov preko mobilnih naprav. Spletna trgovina mora biti optimizirana za ogled na mobilnih napravah, elementi prikazani v pravilnem vrstnem redu (glede na pomembnost), določeni elementi pa so lahko celo skriti.

 

Priporočamo vam analizo vaše spletne trgovine. Kontaktirajte nas preko emaila: info@ms3.si ali nas pokličite na 0590 53 901.

phone

Tel.: 0590 53 901
E-mail: info@ms3.si
Ukmarjeva 2, 1000 Ljubljana

Kako vam lahko pomagamo?