Email predloge za mobilne naprave

mobile-first

Vsak, ki se ukvarja z email marketingom pozna problematiko izgleda na različnih vrstah in velikostih email odjemalcev. Vedno se je treba vprašati “Kako bo email izgledal v Outlooku/Gmailu/Thunderbirdu/…?” in tudi “Kako bo email izgledal na mobilnikih/tablicah/velikih ekranih?”. Manjka nam samo še bralnik emailov na pametni uri in se nam lahko zmeša.

Na spletu je to mnogo manjši problem. Tam imamo več svobode s t.i. media queries. Nastavimo lahko kako se bo vsak element obnašal za vsako velikost ekrana, ki nam je pomembna. Od tu fraza responsive design (in, kasneje, mobile first, kjer najprej povemo, kako izgleda na manjših ekranih, kasneje pa na večjih).

responsive
Vir: Fastcompany

Temeljni problem tukaj je, da Outlook, Gmail ipd… ne upoštevajo teh pravil pri prikazovanju kompleksnejših (HTML) emailov. Tako moramo sestaviti en email in zanj upati, da bo na vseh odjemalcih in velikostih ekrana primerno izgledal. Potem nastopi še naslednji problem, da se ti odjemalci za pravila, ki jih podpirajo, ne strinjajo kako jih podpirajo.

S koncem septembra je Gmail dobil nadgradnjo in začel upoštevati media querije. To je dobra novica za vse, ki stremijo h kvaliteti in lepoti emailov, se pa istočasno pojavi več vprašanj glede celotne tematike.

Ali bodo ostali odjemalci sledili?
Če ja, kdaj? Če ne, zakaj?
Kaj to pomeni za vas?
Ste navdušeni, da imate več nadzora, ali že sedaj utrujeni, ker bo sedaj dizajniranje za emaile postalo mnogo kompleksnejše?
Boste začeli pisati responsive emaile?

phone

Tel.: 0590 53 901
E-mail: info@ms3.si
Ukmarjeva 2, 1000 Ljubljana

Kako vam lahko pomagamo?