S podjetjem Gledring smo začeli sodelovati že pred leti na področju spletne prodaje. Projekt se je razvil v plodno, večletno sodelovanje, pozitivni rezultati pa so vidni na mnogih področjih. Gledring je pri prenovi svoje korporativne spletne strani najprej pomislil na nas, pri tem pa so izpostavili svoje cilje in želje. Ker se izzivov z veseljem lotimo, smo uspešno izpeljali tudi ta projekt.
Te besede bi lahko opisale delo in produkte podjetja Gledring. In te besede smo poskusili prenesti v realnost tudi na sami spletni strani. Naročnik je s spletno stranjo želel povedati nekaj več, svojim zahtevnim poslovnim kupcem sporoča, da so tako na področju tehničnih rešitev kot dizajna v samem vrhu in da njihovim produktom na globalnem trgu ni para.
Osnovana stran ohranja klasični namen, to je usmerjanje kupca k dodatnim informacijam. Hkrati pa s prvim obiskom pri obiskovalcu sproža določene emocije.
Osnovna stran podaja povezave tudi do svežih informacij na področju modelov produktov in drugih aktualnih vsebin.
Z globino ogleda spletne strani obiskovalec prihaja do natančnejših informacij, ki predstavljajo podjetje kot celoto, samo tehnologijo, na kateri sloni njegovo delovanje in seveda produkte v svojih različnih izvedbah.
Tudi na notranjih straneh je vizualni del pomemben, nikoli pa ne pozabimo na obiskovalca in na sam cilj spletne strani, vzpostavitev stika oz. oddaja povpraševanja.
V mobilni izvedbi na uvodni strani ne prikažemo videa temveč statično sliko. Notranje strani širino zamenjajo za višino – elementi se iz pozicije levo:desno premaknejo v vertikalno zaporedje.