Naročnik se je za prenovo spletne strani odločil zaradi neučinkovitega podajanja informacij in preslabe preglednosti. Za nas so se odločili po priporočilu.
Naročnik je z novo spletno stranjo želel informacije podajati bolj pregledno, kar vključuje tudi poenostavljeno in optimalno načrtovano uvodno stran. Ta je dinamično sestaljena iz različnih sklopov, ki jih naročnik lahko samostojno poljubno kombinira in prilagaja tudi kasneje.
Na spletni strani izkoriščamo kakovosten foto material, ki odraža visoko kakovost naročnikovih storitev. Uvodna stran se fokusira na ključne storitve in ponuja povezave na dodatne informacije. Cilj je oddaja povpraševanja ali drugačna oblika kontakta.
Notranje strani oblikovno zaznamuje uvodni sklop, ki sestoji iz slike in vsebinske polovice. Ta predstavlja uvod in zgoščene informacije za preostanek vsebinske strani.
Posebna funkcionalnost spletne strani Selitve Vatovec pa je storitev Moja selitev, ki jo podjetje zagotavlja svojim strankam. Gre za moderno obveščanje o statusu selitve, kar bistveno izboljša uporabniško izkušnjo strank in poenostavlja komunikacijo med naročnikom in strankami. Informacije so v zaprtem delu strani strankam na voljo ves čas selitve.
Ni neobičajno, da smo v postopku selitve več na poti z omejenim dostopom do klasičnih računalniških zaslonov. Zato je optimalen prikaz na mobilnih napravah za stranke podjetja Selitve Vatovec še toliko bolj pomembna..
Na mobilnih telefonih se elementi postavijo vertikalno, ohranja pa se preglednost in hitra dostopnost do vseh vsebin.