
Naročnik je do nas prišel po priporočilu. Bistvene zahteve so bile ohranitev zelo visoke in pomembne SEO pozicije ter optimalni nakupni proces, ki bi poleg dobre uporabniške izkušnje predvsem olajšal delo naročniku samemu, ker je povečano število naročil od njega zahtevalo vse več časa.
Uspešno smo izpolnili obe želji in naročniku dostavili izdelek, ki mu bo kot kakovostno orodje služil še vrsto let.
Projekt je bil zaradi naročnikove pozitivne narave, privlačnih aranžmajev, ter nepozabnih videov in fotografij velik užitek za nas kot dizajnerje in programerje. Poseben izziv je bil razvoj sistema, ki obiskovalcu omogoča enostavno rezervacijo aranžmaja, pri čemer mu glede na število in spole oseb napreden algoritem pomaga pri izbiri razporeditve po sobah.
To je bila ena od osnovnih zahtev naročnika iz katere, poleg naprednega sistema deljenih plačil in avtomatizirane post-obdelave kupca, sledi bistveno zmanjšan obseg obdelave naročil ter morebitnih zapletov pri kasnejšem prerazporejanju oseb po sobah in ladijskih kabinah.
Druga zahteva, ohranitev SEO pozicije, je bila seveda ključna. Gre za blagovno znamko, ki že leta uspešno posluje na evropskem in globalnem trgu, z močno navezavo na samo vsebino.
V zadnjem času statistike kažejo, da večina prometa prihaja iz mobilnih naprav. Mobilna izkušnja mora biti zato na prvem mestu.
V primeru Strel Swimming smo se potrudili tudi na tem področju in elemente razporedili tako, da so na mobilnih napravah berljivi in pregledni v enaki meri, kot na računalniškem ekranu.