Turistična agencija Quo Vadis se je na prejšnji spletni strani srečevala z več težavami, zato so se odločili za celovito prenovo. Glavna težava je bilo urejanje določenih vsebin ter odsotnost enostavnega urejanja prijav na aranžmaje. Vizualna zasnova je bila zastarela, prav tako prikaz za mobilne naprave.
Naročnika smo prepričali s konkurenčno ceno in našimi referencami.
Glavna zahteva naročnika je bila, da je stran enostana in pregledna ter da bodo obstoječi redni obiskovalci iz stare spletne strani kar se da enostavno prešli na novo. Ciljna skupina naročnika je nekoliko starejša generacija, zato je ta vidik še pomembnejši.
Na prvi strani so izpostavljeni najbolj aktualni aranžmaji. Naročnik lahko vse to ureja zelo enostavno. Ključnega pomena so tudi osebna priporočila, zato na prvi strani vidimo tudi mnenja strank.
Urejanje aranžmajev je izredno enostavno, vsi ključni podatki se urejajo sistematično. Tako se naročniku ni treba ukvarjati z obliko ali postavitvami temveč podatke ureja v zanj pripravljenih formularjih
Na tablicah in telefonih je najbolj opazna razlika prilagojena glava strani. Meni se skrije v mobilno različico (viden s klikom na gumb).
Stranska vrstica izgine, število elementov v eni vrstici pa se zmanjša.
Vsebina strani se ustrezno prilagodi na manjšo širino ter se iz več stolpcev razporedi zaporedno.