
Husse je švedsko podjetje, ustanovljeno leta 1987. Danes podjetje po vsem svetu prodaja širok razpon premium kvalitetne pasje in mačje prehrane, mačje stelje in različne dodatke.
Sodelovali smo na projektu prenove spletnih trgovin, ki se trenutno nahajajo v kar 42 državah sveta.
Kategorična stran, kot je prikazana na sliki levo, vsebuje predelave po meri, ki smo jih opravili zaradi izboljšanja uporabniške izkušnje. Nad samimi izdelki je preoblikovan filter, kjer lahko uporabniki glede na velikost, starost, dejavnost psa ali mačke hitro dobijo najbolj ustrezne izdelke.
Prav tako smo dodelali prikaz opcij pri konfigurabilnih izdelkih in dodali možnost, da kupec že na tej strani pregleduje opcije in kupi ustrezno dimenzijo izdelka.
Za blagajno smo uporabili naš lasten modul, ki smo ga še dodatno dodelali in spremenili po željah naročnika. Sama uporabniška izkušnja oziroma potek je nekoliko drugačen, kot v tipični spletni trgovini.
V ozadju se izvaja še bolj kompleksna logika. Husse deluje na pricipu franšize, kar pomeni, da je v vsaki državi več franšizorjev. Pri oddaji naročila se mora glede na poštno številko, ki jo uporabnik vpiše, naročilo dodeliti ustreznemu franšizorju.
Prikaz na tablicah najprej spremeni glavo strani, prikaz orodnega menuja, iskalnika in košarice.
Sprememba menuja je prikazana na desni sliki, ostali prikazi pa so enaki kot na polni širini spletne strani.
Velika razlika, ki je prav tako vidna pri prikazu na tabličnih računalnikih, je v večini primerov menu. Glede na to, da pri teh napravah ni možnosti manipulacije z miško, uporabnik ne more priti do podmenijskih postavk na tak način, kot to stori uporabnik z miško na računalniku.
Pri ogledu spletne trgovine na mobilnem telefonu se prikaz še bolj prilagodi in spremeni. Meni se prikaže v obliki, ki je primerna za dostopanje s prsti preko pametnih telefonov na dotik. Ostali elementi na vstopni strani se ožijo in zlagajo en pod drugega. V primerjavi s prikazom stran na polni širini, se štirje produkti v vrsti zamenjajo z dvema v vrsti.
Noga strani je prav tako minimalizirana, informacije in povezave so dostopne z odpiranjem vsakega delčka zase.
Potek v košarici gre v primerjavi z različico na večjih zaslonih od zgoraj navzdol, namesto od leve proti desni. Prikazani so vsi elementi, le razvrščanje je drugačno.