Pri lastnikih spletnih trgovin se pogosto nekaj časa po objavi spletne trgovine pojavi težava: preveliko število naročil (kar je zelo dobro), ki jih je potrebno ročno prenašati v aplikacijo, ki je uporabljena za računovodstvo.
Če je to 1 naročilo na dan, ni težav in ne vzame veliko časa, če jih je vsak dan 5, 10, 20 ali več, vzame administratorju res veliko časa, da ta naročila prenaša v računovodsko aplikacijo. Prav tako se poveča možnost napak pri ročnem prenosu informacij.
V podjetju Ms3 imamo veliko izkušenj pri integracijah Magenta z zunanjimi aplikacijami. Razvitih imamo nekaj modulov za bolj pogosto uporabljene računovodske aplikacije:
- miniMAX
- Birokrat
- Vasco
- e-Računi
V naslednjih člankih se bomo posvetili posameznim modulom in jih podrobno opisali. Če vas zanima integracija spletne trgovine z računovodsko aplikacijo, nas pokličite na številko 0590 53 901 ali nam pošljite email: info@ms3.si.