Primer prodajno usmerjene spletne trgovine – safr.si

Ponašamo se z novo referenco www.safr.si – spletna trgovina z moškimi oblačili, ki smo se jo odločili malo bolj podrobno predstaviti.

Pri tej spletni trgovini smo sodelovali od izdelave samega koncepta naprej, izdelali smo tudi logotip.

Najnovejša verzija Magenta 1.9.1 je vzpostavljena na predizdelani temi, ki je bila pa dodelana in predelena po željah stranke, tako da poudarja moderen in tematski izgled mode. Unikatno izdelani bannerji poudarijo hitro padejo v oko in izpostavijo ponudbo.

Na prvi strani so tri skupine poudarjenih izdelkov, po katerih se lahko obiskovalci takoj brskajo:

  • Novi izdelki
  • Akcijski izdelki
  • Najbolj prodajani izdelki

Administrator spletne trgovine lahko te izdelke zelo hitro dodaja v te tri kategorije, in že so vidni na prvi strani.

 

Na produktni strani je izdelek prikazan z velikimi slikami, poudarjenim in povečanim gumbom za nakup, ter vsemi pomembnimi informacijami za nakup, kot je tudi tabela velikosti določenega oblačila.

Uporabljen je tudi modul za prikaz sorodnih produktov, ki so priporočeni zraven trenutnega produkta. Te produkte je možno na zelo enostaven način povezati v administraciji.

Ko uporabnik doda produkt v košarico, dobi posebno ponudbo v popup oknu, ter kodo za popust, ki deluje ob nakupu dveh ali večih izdelkov.
safr_referenca_3[1]

Podjetje Bsmart, ki se ukvarja z inovativnimi pristopi pri oglaševanju, je takoj začelo izvajati oglaševanje spletne trgovine safr.si, kar se je tudi takoj začelo odražati na prodaji.

phone

Tel.: 0590 53 901
E-mail: info@ms3.si
Ukmarjeva 2, 1000 Ljubljana

Kako vam lahko pomagamo?