Nasveti za povečanje prihodkov vaše spletne trgovine

Spletno nakupovanje je ustvarilo učinkovito in prijetno nakupovalno izkušnjo za svoje uporabnike, kar je primoralo fizične trgovine, da poskušajo približati svoje storitve ter proizvode potencialnim kupcem na bolj moderen način. Pojavilo se je že kar nekaj inovativnih trgovcev, ki so uspeli združiti svoje spletne in maloprodajne izkušnje z moderno tehnologijo. To izgleda tako, da se sprehodite po fizični trgovini, se dotikate velikih dlančnikov, ki so postavljeni ob izdelkih in dobite neskončne informacije o izdelku, vključno s ceno izdelka, razpoložljivosti, konstrukcijskimi in ostalimi idejami. Podatke lahko naprej delite na socialnih omrežjih in se posvetujte s svojimi prijateljelji, kaj si mislijo o izdelku. Ta vrsta poglobljene nakupovalne izkušnje je točno to, kar trg in z delovnim časom omejeni potrošniki zahtevajo.

Če se želite prilagoditi razvijajočim se trendom elektronskega poslovanja, upoštevajte naslednjih pet nasvetov:

1. Zabrišite mejo med realnimi in virtualnimi svetovi

Strankam morate omogočiti naročilo oblačila na spletu in prevzem v fizični trgovini ter obratno: če nekaj ni na voljo v trgovini, bi moralo biti dostopno na spletu in dostavljeno stranki na dom.

2. Ciljajte pravega potrošnika s pravim izdelkom

Cilj je pomagati potrošniku pregledati velike količine izdelkov, ki so na voljo, in priti do bistva zadeve. Zasedene stranke želijo brskati manj in najti več, kjer pridejo na vrsto vodena odkritja ter premišljena, ustrezna priporočila.

3. Izbrskajte podatke ter ostanite v stiku s tehnologijo

Želite ukrasti stranko svojemu konkurentu? Preučite lokacijo vašega potencialnega kupca s pomočjo sodobne tehnologije ter mu pošljite privlačno ponudbo, medtem ko si ogleduje ponudbo drugega trgovca. Uporabite zgodovino njegovih transakcij in socialnih podatkov ter skrojite posebno ponudbo zanj.

4. Prilagodite spletno stran mobilnim napravam

Nakupovalci preživijo večino časa na mobilnih napravah, zato jih morate trgovci dohajati ter jim zagotoviti enostavno in prijetno mobilno izkušnjo. Svojo ponudbo morate prilagoditi uporabi preko mobilnih naprav, le ta pa mora biti strnjena in privlačna na pogled.

5. Prilagoditev mora biti prioriteta

Če ne boste posebej prilagodili nakupovalne izkušnje velikim potrošnikom, bo vaše delo zapravljanje časa, denarja in energije. Potrošniki želijo unikatne, izvirne izdelke, ki jih lahko sami oblikujejo ali spremenijo, vaše delo pa je, da v naprej predvidevate, kaj si želijo v svojih omarah in domovih.

phone

Tel.: 0590 53 901
E-mail: info@ms3.si
Ukmarjeva 2, 1000 Ljubljana

Kako vam lahko pomagamo?