Oblikovalski trendi pri prenovi spletne strani 2016

Je podoba vaše spletne strani še vedno sveža? Če svoje spletne strani že več kot 3 leta niste posodobili, potem je zdaj pravi čas, da to storite. V nasprotnem primeru, vas lahko prehitijo konkurenti s svojimi spletnimi stranmi, ki so bolj v koraku s časom. Za vas smo pripravili 8 najbolj popularnih dizajnerskih trendov izdelave spletnih strani, ki jih lahko uporabite kot ideje za svojo novo spletno stran.

1.) Almost-flat oblika

Predhodnik almost-flat dizajna je povsem flat (plosek) dizajn, kateremu so povsem oklestili kričeče barve in fonte. Uporabili so torej le osnovne oblike, enostavno tipografijo pisave in umirjene barve. Almost-flat dizajn je le korak naprej od povsem ploskega dizajna: samo določeni elementi imajo globino oz. dimenzijo, da uravnovesijo ploskost ostalih elementov. Najboljši primer za to je dizajn Gmaila, ki ga lahko vidite spodaj.

Gmail.com

Gmail.com

 

2.) Dizajn z domiselnimi ilustracijami

Kaj da boljšo osebno noto vaši spletni strani, kot nekaj domiselnih ilustracij? Prepoznavno in kreativno noto vaše spletne strani bodo tudi vaši tekmeci težko kopirali. Če se ukvarjate s kreativnostjo ali hočete izstopati iz množice, je ta dizajn za vas skoraj obvezen! Seveda ni potrebno, da ilustracije narišete sami – umetniški freelancerji bodo z veseljem to storili namesto vas. Na spletu nudijo svoje usluge za skoraj smešne cene, le poiskati morate pravega umetnika za svojo spletno stran. Naj umetnikov stil odraža vašo blagovno znamko. Spodnji primer je dober prikaz zgoraj napisanega.

Povzeto po: Kevin Moger

Povzeto po: Kevin Moger

 

3.) Posodobitev dizajna z pravilno izbiro pisave

Tipografija (oblika pisave) ni le umetnost oblikovanja črk. Če izberete pravo pisavo za svoj posel, lahko vdahne življenje vašemu besedilu in dodatno pripomore k sporočanju in vaši blagovni znamki. Če ne izberete prave, ima lahko negativne posledice na sicer brezhibno postavljeni strani.

Pri izbiri pisave imate na voljo številne brezplačne fonte, ki jih najdete na spletu. Lahko pa stopite stopničko višje in najamete oblikovalca, ki vam bo oblikoval unikatno pisavo in tako pripomogel še k večji unikatnosti in prepoznavnosti vaše blagovne znamke.

Povzeto po: SimplyGum

Povzeto po: SimplyGum

 

4.) Dizajn naj poudarijo izbrane kakovostne slike

Se vam zdi, da je vaša stran preveč pusta in dolgočasna? Slika ali dve v ozadju strani bosta razbili pustost vaše strani in hkrati sporočali vašo zgodbo. Poigrajte se in s slikami povejte svojo zgodbo.

Če pogledate primer spodaj: vse slike imajo efekt sproščanja in terapije, ki odlično sovpadata s poslom – rehabilitacijo za alkoholike. Tudi napisi dopolnjujejo sporočilo slik, zato zelo jasno sporočajo obiskovalcu strani, s čim se ukvarjajo.

Povzeto po: AlcoholRehabServices

Povzeto po: AlcoholRehabServices

 

5.) Vrtiljak slik (ang. banner slider)

Če se težko odločite med sliko ali videom, razmislite o vrtiljaku slik – več slik, ki se samodejno menjujejo, bodo zasedle manj prostora kot video in sporočile več kot ena sama statična slika. Na tak način boste tudi poživili svojo spletno stran in se obiskovalec ne bo dolgočasil pri obisku vaše strani. Raziskave so pokazale, da obiskovalec zaradi radovednosti, katera slika bo naslednja, ostane na vaši strani 15 % več časa kot običajno. Vrtiljak slik lahko pripravite sami, ali pa delo prepustite profesionalcem.

 

6.) Interaktivno pripovedovanje zgodbe

Ko obiskovalcu spletne strani postavite zanimivo in neobičajno vprašanje, kot je na primer: »Koliko sužnjev dela za vas?«, boste pritegnili obiskovalčevo pozornost in ga pripravili do tega, da bo kliknil na eno izmed puščic, ki ponujata odgovore ali nadaljnja podvprašanja. Obiskovalec se bo tako potopil v vašo zgodbo, vi pa boste na interaktiven način pridobili enega kupca/stranko/oboževalca več.

Zakaj tak način deluje? Izhaja iz človeške značilnosti, saj ljudje obožujemo zgodbe. Radi jih poslušamo, beremo in se vživimo v karakterje v zgodbah. Vedno nas zanima, kaj se bo zgodilo potem? Ko se zgodba konča smo, ali zadovoljni z razpletom, ali si želimo več. Vaša naloga je, da si vaši obiskovalci zaželijo več.

Povzeto po: SlaveryFootprint

Povzeto po: SlaveryFootprint

7.) Dizajn prilgojen uporabniški izkušnji

Pri oblikovanju spletne strani morate vedno imeti v mislih, da je manj več. Pretirana uporaba slik, grafik in teksta je lahko odbijajoča zmeda v očeh obiskovalca. Paziti je potrebno tudi na čas nalaganja posameznih elementov, saj živimo v času, ko je časa vedno premalo. Če se vaša stran ne bo naložila dovolj hitro, jo bodo obiskovalci zapustili, še preden bodo stran videli, prebrali vaše sporočilo ali vašo zgodbo.

A to še veno ne pomeni, da mora biti vaša stran dolgočasna. Le oklestite jo tako, da bo sporočala bistvo in prilagodite sam dizajn tako, da vam bo pri sporočanju vaše zgodbe pomagal. Ne ponudite vsega naenkrat – skrijte menuje, da se odprejo, ko jih obiskovalec najde pri drsenju čez stran.

 

8.)Nadgradnja trendov, ki so dobro delovali v preteklosti

Če so določeni trendi do sedaj dobro delovali, ni potrebno povsem zamenjati dizajna, lahko ga le nadgradite. Nekaj izmed pohvaljenih in dobro sprejetih trendov iz preteklega obdobja:

Responsive dizajn – stran se prilagodi velikosti naprave, preko katere dostopa obiskovalec do vaše strani. V času pametnih mobilnikov in prenosnih naprav (tablic in laptopov) je to velik plus za vašo spletno stran, da ni vse razdrobljeno in se prikazuje na vsaki napravi drugače.

 

Endless Scrolling – kot pri responsive dizajnu, je bil ta trend uveljavljen zaradi uporabnikov prenosnih naprav. S »scrollanjem« navzdol pridete do vseh informacij.

Parallax Scrolling – pri spletni strani s parallax scrollanjem se ozadje strani premika počasneje kot vsebina, kar povzroči iluzijo hitrosti premikanja po strani. Lahko zelo dobro poživi stran, če je dobro narejeno.

Če na obstoječi strani že uporabljate enega ali več od teh dizajnerskih trendov, preverite kako se odraža konverzija strani zaradi njih in če kaj doprinesejo h konverziji in vašemu prometu. Če je odgovor pritrdilen, jih ohranite, če pa je nikalen, raje poskusite s kakšnim od novih trendov in povečajte svojo konverzijo in promet na nov način.

 

Kateri trend je pravi za vas?

Prebrali ste 8 novih in nekaj starih trendov in se zdaj verjetno sprašujete, kateri je pravi za vas. Naš odgovor je: odvisno s čim se ukvarjate. Vaša dejavnost in vaša blagovna znamka je tista, ki naj odloča, na kakšen način je najbolje pristopiti v vašim potencialnim kupcem/strankam. Seveda je vse odvisno tudi od tega, koliko denarja ste pripravljeni vložiti v ta projekt. Povsem nepomembno je, kaj je trenutno »in« in kaj ne, trend, ki ga izberete, mora poskrbeti za dobro uporabniško izkušnjo vaših obiskovalcev in čim več od njih spremeniti v vaše stranke/kupce.

Povzeto po: http://www.quertime.com

phone

Tel.: 0590 53 901
E-mail: info@ms3.si
Ukmarjeva 2, 1000 Ljubljana

Kako vam lahko pomagamo?