SMS obveščanje / SMS oglaševanje – primeri dobre prakse

December je praviloma mesec najboljše prodaje preko spletne trgovine. Pomagamo vam s 4 nasveti, kako lahko z uporabo SMS sporočil za poslovno uporabo prodate še več.

1.)   Obvestite vaše stranke o akciji v spletni trgovini

V spletnem poslovanju so najbolj zaželjene stalne stranke, ki so z vašimi izdelki ali storitvami zadovoljne in se vračajo k ponovnemu nakupovanju. Vedno je pa dobro take stranke malo razvajati, s kakšnim posebnim popustom samo zanje, ali pa možnostjo dostopa do določenega novega izdelka pred javno objavo v spletni trgovini.

Prednost tega načina je, da so rezultati izjemno enostavno merljivi: kot primer lahko ustvarite posebno kodo za popust, ki jo razpošljete samo preko SMS sporočil. Učinkovitost bo zelo enostavno izmerjena.

Kontaktirajte nas na 0590 53 902, in brezplačno vam bomo pomagali pri vaši pri SMS kampanji!

2.)   Spodbujanje nakupov preko mobilnih naprav

Če je vaša spletna trgovina pripravljena tudi za ogled na mobilnih napravah, in je uporabniška izkušnja dobra, vam svetujemo direktno spodbujanje prodaje preko mobilnih naprav. V SMS sporočilu lahko izpostavite določeno akcijo, specifičen izdelek ali dva, ki jih preko kratkih povezav (recimo https://bitly.com/) povežete v vsebino sporočila, in spodbudite vaše potencialne kupce k nakupu.

Rezultati so tudi v tem primeru zelo dobro merljivi.

3.)   Vabilo v fizične poslovalnice

Veliko podjetij iz trgovske in tudi drugih dejavnosti ima precej velike baze svojih strank, ki pa jih ne izkorišča. SMS sporočila lahko s pridom izrabite za vabilo vaših strank v vašo trgovino ali kakšno drugo fizično poslovalnico.

Primer sporočila: »Vabljeni v pisarno podjetja Ms3, kjer lahko pokažete to sporočilo, in priznali vam bomo 10% popust ob naročilu izdelave nove spletne trgovine!« Na tak način bo možno efektivnost sporočila zelo enostavno izmeriti.

4.)   Zbiranje podatkov preko SMSa

Naša storitev omogoča poleg avtomatske odjave prejemnika tudi zbiranje baze prejemnikov. Primer uporabe je nagradna igra, ki je objavljena nekje, na plakatu, embalaži, v trgovini, ali na spletni strani.

Primer iz prakse: »Velika nagradna igra! Podarjamo kar 5 letnih vinjet! Za sodelovanje pošljite sms MS3 IME PRIIMEK EMAIL na telefonsko številko 031480333.« Na tak načina lahko zbirate email naslove in telefonske številke.

Za brezplačno pripravo akcije nas kontaktirajte:

info@ms3.si

0590 53 902

phone

Tel.: 0590 53 901
E-mail: info@ms3.si
Ukmarjeva 2, 1000 Ljubljana

Kako vam lahko pomagamo?