Je tudi vas kdaj razjezilo, ko ste prišli na spletno stran, pa se niste znašli po menuju, niste našli kontakta, ali pa ste težko prišli do izdelkov? Oglejmo si nekaj napak, ki se jim moramo pri načrtovanju navigacije na spletni strani, izogniti.
PS: na pravi strani ni teh napak, kar je na slikah prikazano, kažemo samo kar je narobe 🙂
1.) Nepravilna umestitev menija v stran – napačna pozicija
Kakor je pri spletu izvirnost zaželjena, sploh pri dizajnu, pri določenih elementih ne smemo preveč odstopati od pričakovanj, oziroma neke pričakovane uporabniške izkušnje. Na spodnji sliki je prikazan primer ne preveč dobre umestitve menija.
Veliko boljše bi bilo, da bi bil meni nad sliko v glavi, kjer prikaz tekst desno od logotipa.
2.) Slabo poimenovanje menujskih postavk
Meni mora biti zgrajen z mislijo na optimizacijo spletne strani pri prikazu zadetkov v iskalniku Google. Definitivno napis »kaj delamo« ni prijazen SEO pojem, ampak bi bilo veliko bolj ustrezno poimenovanje »Računovodstvo« v specifičnem primeru.
Za raziskovanje pogostosti iskanj, torej kolikokrat na mesec je povprečno iskana določena fraza, se lahko pomagamo z orodjem Google Keyword Tool v sklopu Google Adwords.
3) Preveč menijskih postavk s predolgimi nazivi
Meniji morajo biti berljivi, jasni, tako, da omogočajo karseda hitro navigacijo in čimhitrejši prihod spletnega obiskovalca do željenih informacij. Vsako nejasno podajanje informacij lahko povzroči odhod obiskovalca iz spletne strani, česar pa seveda nočemo.
Kot prikazuje spodnja slika, se uporabnik sploh na podmeniju zelo težko znajde. Izogibajmo se takim primerom, informacije skušajmo zapakirati v neko preprosto celoto, po kateri se je lahko orientirati.
4) Napačen vrstni red podajanja informacij
Ljudje smo navajeni procesirati tekst od leve proti desni (no, pustimo Arabce 🙂 ), od zgoraj navzdol. Zato moramo pri vrstnem redu postavk v menijski strukturi osredotočeni na to, da najpomembnejše informacije predstavimo prve. Od najpomembnejših, proti najmanj pomembnim.
Na spodnji sliki lahko hitro vidimo, da bi bilo potrebno zamenjati prvo in zadnjo postavko, kajti predstavitev storitev, ki jih podjetje izvaja, je definitivno najbolj pomembna.
Pri spletnih trgovinah, kjer imamo v meniju tudi kategorije izdelkov, moramo biti pa pozorni na to, katerih izdelkov se največ išče in proda. Dostop do tistih, mora biti v naši spletni trgovini hiter in enostaven.
Upamo, da smo vam z nekaj kratkimi nasveti pomagali, da bo tudi vaša spletna stran lahko še boljša! Kontaktirajte nas in tudi vam pokažemo, kako lahko z vašo stranjo prodate več.